
Regulamin Serwisu Pc Service
Regulamin niniejszego serwisu dotyczy warunków korzystania z usług świadczonych przez Pc Service - Serwis komputerowy. Oddając sprzęt do naprawy, Klient akceptuje poniższe zasady. Przed zleceniem naprawy prosimy o zapoznanie się z pełnym tekstem regulaminu.
1. Gwarancja
Na naprawę sprzętową udziela się 6-12 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres wymienionych części i dokonanych napraw. Oprogramowanie systemowe (włączając systemy operacyjne Windows, MacOS, Linux) nie jest objęte warunkami gwarancji.
2. Odpowiedzialność Serwisu
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące się w sprzęcie na nośnikach informacji powierzonym serwisowi a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi. Pc Service nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku twardym. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych.
3. Przechowywanie Danych
Skopiowane lub odzyskane dane są przechowywane na zaszyfrowanym nośniku przez okres 14 dni od momentu przekazania sprzętu do odbioru. Dłuższe przechowywanie danych jest możliwe, jeżeli Zlecający powiadomi o tym Pc Service.
4. Czas Naprawy i Koszty
Czas naprawy jest uwarunkowany możliwością uzyskania odpowiednich części niezbędnych do naprawy. Gwarancja jest wydłużona o czas, jaki sprzęt przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie trwania naprawy gwarancyjnej.
5. Opłaty i Koszty Dodatkowe
Serwis zobowiązuje się poinformować o możliwości naprawy i kosztach w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania sprzętu. Po 14 dniach od poinformowania klienta o konieczności odbioru sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 3 zł netto dziennie. Po upływie 60 dni od daty przyjęcia do serwisu nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego. Pc Service sprzęt niszczy i utylizuje.
6. Zasady Utylizacji Sprzętu
Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nienaprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny.
7. Koszty Diagnozy
W przypadku rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy ze względu na brak dostępności części zamiennych jest pobierana opłata za koszty diagnozy: do 50 zł brutto - komponenty zewnętrzne (np. dysk, pamięć, matryca), do 100 zł brutto - komponenty wewnętrzne (np. płyta główna i jej komponenty, BGA, SMD).
8. Odpowiedzialność Klienta
Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddajemy utylizacji. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
9. Zgoda na Przetwarzanie Danych Osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji niniejszej Umowy (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 - oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych oraz firm w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - RODO).