1. Na naprawę sprzętową udziela się 6-12 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonanych napraw.
2. Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) nie jest objęte warunkami gwarancji.
3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące się w sprzęcie na nośnikach informacji powierzonym serwisowi a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
4. Pc Service nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku twardym. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych.
5. Skopiowane lub odzyskane dane są przechowywane na zaszyfrowanym nośniku przez okres 14 dni od momentu przekazania sprzętu do odbioru. Dłuższe przechowywanie danych jest możliwe, jeżeli Zlecający poinformuje o tym Pc Service.
6. Czas naprawy jest umiarkowany możliwością uzyskania odpowiednich części niezbędnych do naprawy.
7. Gwarancja jest wydłużona o czas jaki sprzęt przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych.
8. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmuje prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie trwania naprawy gwarancyjnej.
9. Serwis zobowiązuje się poinformować o możliwości naprawy i kosztach w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania sprzętu.
10. Po 14 dniach od poinformowania klienta o konieczności odbioru sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 3 zł netto dziennie.
11. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny.
12. W przypadku rezygnacji z naprawy jest pobierana opłata za koszty diagnozy: 50 zł - brutto komponenty zewnętrzne (np: dysk,pamięć,matryca) 80 zł - brutto komponenty wewnętrzne (np: płyta główna i jej komponenty, BGA, SMD) 12. Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddajemy utylizacji.
13. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.
14. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w celu realizacja niniejszej Umowy (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych oraz firm w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).